Αναπτυξιακή ημερίδα με στόχο την οικονομική αναγέννηση της Θράκης

Μια ανοικτή συζήτηση με φόντο την οικονομική ανάπτυξη της Θράκης, έλαβε χώρα το απόγευμα της Δευτέρας 26 Ιουλίου στο θερινό κινηματογράφο «Φλοίσβος», με πρωτοβουλία του Δήμου Αλεξανδρούπολης. Μεταξύ άλλων, στην ημερίδα με τίτλο «Προσεγγίζοντας τη Θράκη· Αναγέννηση στην Οικονομία και την Κοινωνία», συμμετείχαν: ο Παύλος Γερουλάνος, ο Χριστόδουλος Τοψίδης ο Περικλής Γκόγκας, ο Γιώργος Χριστοδουλάκης, καθώς και ο Γιώργος Πεταλωτής, ο οποίος ήταν και ο συντονιστής, της συζήτησης.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Thursday, June 25, 2026

Latest Articles