Ολοένα και περισσότεροι οι ερασιτέχνες ψαράδες στο λιμάνι της Αλεξ/πολης

Με εξοπλισμό τα καλάμια, την υπομονή, αλλά και την καλή διάθεση, οι Αλεξανδρουπολίτες ερασιτέχνες ψαράδες συγκεντρώνονται καθημερινά στο λιμάνι της πόλης, όπου και επιδίδονται σε έναν άτυπο διαγωνισμό, για το ποιος θα καταφέρει να “τσιμπήσει” το μεγαλύτερο και καλύτερο ψάρι!

https://www.youtube.com/watch?v=lU0FuYRv-To

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Wednesday, June 24, 2026

Latest Articles